S*SENGA'S  SAMMELSURIUM

Direktlänk till inlägg 19 november 2013

Sångchock!!

Av Margita - 19 november 2013 11:08

Nu ska jag chocka er!

Nu eller aldrig!

  

Denna video spelade jag in för ganska så exakt 1 år sen. Jag var förkyld och trött och satt och velade framför web kameran. Faktiskt lite med tanke på att jag skulle våga visa er....

Så, nu slår jag till....varsågoda!

En japansk sång som Yuji Nishimoto lärt mig.

En brevvän jag hade på 60-70-talet.



 




 
 
En plats i solen

En plats i solen

19 november 2013 18:36

Wow vad du kan! :)

Tack så mycket för din komplimang, kul och höra! =)

Ja, skall till en bra läkare på fredag förmiddag, hoppas få något och sova på iaf, det behövs, går inte ligga till 2 på nätterna när man skall upp och jobba.. Nej kärlek är svårt, speciellt när man inte kommer vidare, jag vill gå vidare men han återkommer hela tiden.... och fb gör det inte så lätt heller :( så lätt å bara titta lite på honom där... eller slänga iväg ett sms..

Nej droppen kom med farmor, hon är sämre nu, far var där idag, jag har ganska nära, så tror jag skall åka en sväng till henne i helgen. Säga hej då :(

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

 
En plats i solen

En plats i solen

19 november 2013 19:12

Ja, fick välja läkare så valde en som jag kommit bra överens med innan, så jag hoppas hon kan hjälpa mig lite på fredag, och ge mig en tid till kuratorn.

Jag har försökt dejta lite nu i höst, för komma över, men det har inte gått, jag tänker bara mer på honom då, så jag måste få tips och råd från någon som vet hur jag skall vända detta.

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

 
En plats i solen

En plats i solen

19 november 2013 20:14

nej känslor är verkligen inte lätt. Och han gjorde det inte bättre genom fortsätta träffa mig hela sommaren. Fick träffa alla hans vänner på en fest och om det var ett hemlgit test från hans sida misslyckades jag, för jag var så nervös över hur jag skulle bete mig, för jag fick inte via känslor, för vi var bra kompisar, vilket jag hade fixat om inte han hade hållit på och gå efter mig och hångla upp mig i sovrummet och på toaletten när ingen såg... :( Killar är inte så smarta! :(

Jag har haft likadant innan, men det var inte alls som så här, där velade han fram åt och tillbaka, så vi hade ett on off förhållande i tre år tills jag tröttna, och vi är vänner idag, han kommer alltid ha en plats hos mig, men vi har ingen framtid.

Ja jag är nog i en bubbla, även om jag i min bubbla inser det blir inget och i september betedde han sig riktigt illa så jag vill inte ens ha honom längre. Jag vill glömma honom helt. Han tog mitt hjärta och jag vill ha tillbaka det. Kanske skall skriva till honom och be honom ge tillbaka det han tog, kan det funka tro?! Vad tror du?

Jag går igång jag med, haha, men det är skönt och ventilera. Ibland vill man ha det man absolut inte kan få, för att man just inte kan få det... hjärnan är så komplex ibland :(

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

 
Ellen

Ellen

19 november 2013 23:26

Va du är modig och duktig lilla mamma! Min vaggvisa <3

http://ellfi.blogg.se

Margita

20 november 2013 08:52

Gullig du é!! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Margita - 4 januari 2016 20:30

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4864799500"  

Av Margita - 20 december 2015 18:05

Nu har jag bestämt mig. Jag kommer inte att blogga via bloggplatsen längre. Men bloggen kommer att finnas kvar så om det är något speciellt man letar efter så förtvivlen icke.   Från och med idag säger jag definitivt ett stort TACK och adjö t...

Av Margita - 18 december 2015 21:13

En längre tid har jag funderat på att flytta min blogg. Är lite trött på den gammaldags designen här....man kan inte göra så mycket och det känns gammalmodigt.   Så när jag nu flyttar så hoppas jag ni följer med!      Jag säger till när det...

Av Margita - 15 december 2015 18:10


Hittade en video på Youtube och blev lite nostalgisk. Har du gjort såna här? Görs de överhuvudtaget idag?    När jag var barn gjorde vi alltid såna här fina hjärtan till jul, både i skolan och hemma. När mina barn var små gjordes de också, ...

Av Margita - 14 december 2015 09:45


Min blogg heter ju Sammelsurium just för att jag skriver om allt möjligt, lite som jag själv är. Det mesta intresserar mig men självklart är jag mer intresserad av vissa områden.   Ett sånt område är det här med miljön. Det började redan i ungd...

VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!


Hej och kul att du tittar in!
Här kommer du att få träffa mina sibiriska katter och mig.
Vi kommer att prata om det mesta, så välkommen in!

ÖNSKAR ALLA EN TREVLIG STUND I BLOGGEN!  

SAMARBETE MED MIG

Kontakta mig på mejl:

margita.andersson@gmail.com

TRANSLATE MY BLOG

Jag finns på PINTEREST

INSTAGRAM

@measenga

Hitta recept

hittarecept.se

BLOGGERFY

Här är jag listad

BLOGVERTISER

Bloggportalen

BRA MORGONÖVNING!

 

KATEGORIER

Live Traffic

TÄNKVÄRT!

IAKTTAG, LYSSNA, TIG.

DÖM SÄLLAN.

FRÅGA MYCKET.

 

August von Platen

SÅ SANT SÅ......

   

EN TANKE

 

TILL MINNE

Kalle, vår undulat

1988 - 2002

  

PARNINGSTABELL

SIBIRISK KATT - STUDIE

 

SIBIRISK RASSTANDARD ENL. OLIKA FÖRBUND

Sök i bloggen

För ett år sen

GAMMALDAGS BILDER!

 

BLOGGAR JAG BESÖKER

KATTLÄNKAR

SCRAPBOOKING

MINDFULNESS/panikångest

Andra intressanta länkar

Länkar

Blogtoplist

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards