S*SENGA'S  SAMMELSURIUM

Alla inlägg under mars 2015

Av Margita - 1 mars 2015 18:43

Bebisar bebisar överallt!   


Som jag berättat i ett föregående inlägg så har jag bloggat ett tag och det har medfört att jag fått följa en del unga tjejer mot att bli mammor. Det har varit så spännande och roligt!


En av mina bloggvänner Vivi har jag följt genom åren. Jag har fått vara med på bröllop (via bloggen då) och graviditet och födsel av en liten charmig gosse.

Förra våren var hon här med sin Emil och förgyllde min tillvaro.


Ingen bra bild....suddig...

  

Så följer en blogg där det redan finns något äldre barn, men fortfarande små och det är så roligt att följa deras äventyr i vardagen. Titta gärna in hos radhuslivet.blogg.se


Och så har det då fötts en ny liten människa i Kristianstad!

Även denna bloggerska har jag följt rätt länge nu, genom singelliv till att träffa en trevlig man, graviditet, husköp och en födsel.   

Vill ni se en söt liten bebis klicka er då till Life of Johanna


Jag tycker det är så roligt att få följa människor så här. Roligt också när man kan utbyta tankar och känslor med varann.


För övrigt är min syster plastmormor och jag är avundsjuk!   


Tänk att få gosa med en bebis och sen bara lämna över när det blir jobbigt!     


Här sitter jag faktiskt själv med min systers plastbarnbarn (eller vad säger man??). Detta är våren 2014.

 

Alla denna bebisfeber gör att jag nog snart börjar berätta om mina egna barn. Om ni står ut med det...  






VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!


Hej och kul att du tittar in!
Här kommer du att få träffa mina sibiriska katter och mig.
Vi kommer att prata om det mesta, så välkommen in!

ÖNSKAR ALLA EN TREVLIG STUND I BLOGGEN!  

SAMARBETE MED MIG

Kontakta mig på mejl:

margita.andersson@gmail.com

TRANSLATE MY BLOG

Jag finns på PINTEREST

INSTAGRAM

@measenga

Hitta recept

hittarecept.se

BLOGGERFY

Här är jag listad

BLOGVERTISER

Bloggportalen

BRA MORGONÖVNING!

 

KATEGORIER

Live Traffic

TÄNKVÄRT!

IAKTTAG, LYSSNA, TIG.

DÖM SÄLLAN.

FRÅGA MYCKET.

 

August von Platen

SÅ SANT SÅ......

   

EN TANKE

 

TILL MINNE

Kalle, vår undulat

1988 - 2002

  

PARNINGSTABELL

SIBIRISK KATT - STUDIE

 

SIBIRISK RASSTANDARD ENL. OLIKA FÖRBUND

Sök i bloggen

För ett år sen

GAMMALDAGS BILDER!

 

BLOGGAR JAG BESÖKER

KATTLÄNKAR

SCRAPBOOKING

MINDFULNESS/panikångest

Andra intressanta länkar

Länkar

Blogtoplist

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Statistik


Skapa flashcards