S*SENGA'S  SAMMELSURIUM

Alla inlägg under juni 2013

Av Margita - 3 juni 2013 13:50

Nu bloggar jag på laptopen och det är från min smarta mobil jag har tillgång till internet!   

 

Inte klokt vad detta med internet och mobiler har utvecklats.

Nu har jag inte längre heller en fast telefon utan litar blint på min smartphone.   


Av Margita - 1 juni 2013 19:57

Juni är här!

 



och därmed dags för Månadens Tänkvärda!




"FANTASI ÄR VIKTIGARE ÄN KUNSKAP"

 

Albert Einstein


Av Margita - 1 juni 2013 08:14

Igår förberedde jag för dagens kalas som vi ska ha för min dotter som blir hela 23 år. 

Jag har tänkt ut en meny men det enda som blev som ursprungsmenyn det är själva huvudrätten.

För det andra gick käpprakt åt skogen kan man säga.

Hittade ett recept som verkade lovande vad gäller smak, en lime-och citron kaka till kaffet tänkte jag. Mmmm så gott. 

Det här blev resultatet:

och du....att filmen blev sned beror nog också på att det mesta gick fel igår. Det var bara en sån dag så att säga....du får vända på huvet, jag hittar ingen funktion nånstans där jag kan ändra på det....  


 


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!


Hej och kul att du tittar in!
Här kommer du att få träffa mina sibiriska katter och mig.
Vi kommer att prata om det mesta, så välkommen in!

ÖNSKAR ALLA EN TREVLIG STUND I BLOGGEN!  

SAMARBETE MED MIG

Kontakta mig på mejl:

margita.andersson@gmail.com

TRANSLATE MY BLOG

Jag finns på PINTEREST

INSTAGRAM

@measenga

Hitta recept

hittarecept.se

BLOGGERFY

Här är jag listad

BLOGVERTISER

Bloggportalen

BRA MORGONÖVNING!

 

KATEGORIER

Live Traffic

TÄNKVÄRT!

IAKTTAG, LYSSNA, TIG.

DÖM SÄLLAN.

FRÅGA MYCKET.

 

August von Platen

SÅ SANT SÅ......

   

EN TANKE

 

TILL MINNE

Kalle, vår undulat

1988 - 2002

  

PARNINGSTABELL

SIBIRISK KATT - STUDIE

 

SIBIRISK RASSTANDARD ENL. OLIKA FÖRBUND

Sök i bloggen

För ett år sen

GAMMALDAGS BILDER!

 

BLOGGAR JAG BESÖKER

KATTLÄNKAR

SCRAPBOOKING

MINDFULNESS/panikångest

Andra intressanta länkar

Länkar

Blogtoplist

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards