S*SENGA'S  SAMMELSURIUM

Alla inlägg under augusti 2012

Av Margita - 6 augusti 2012 17:13

Ser ut som om Calypso helt tagit beslag på sin mamma! Han låg så sött och sov över hennes mage men lyfte precis på huvudet när jag fotade!   

Skön stil de har bägge två! 

 

Av Margita - 4 augusti 2012 16:57

Lite försenat kommer här bilderna på Calypso och Caelyn vid 3 veckor.


Försök till kullbilder!  

   

Calypso 3 veckor

       

Caelyn 3 veckor 

     

Av Margita - 4 augusti 2012 10:02

Var upptagen igår med att cykla till min blivande odlingslott och senare vara med på en réunion med vänner från ungdomen. Vi ska träffas idag också så det dröjer ett tag innan ni får se några bilder på Orkidée-kullen som ju faktiskt blev 3 veckor igår. Men den som väntar på nåt gott!   

Till kvällen kommer bilderna, lovar! 

Av Margita - 2 augusti 2012 16:48

Jag har alltid så länge jag kan minnas älskat loppis och second hand. Auktioner är också roligt. 

I Kungälv har Pingstkyrkan en stor second hand försäljning varje lördag som är mycket välbesökt. Där kan man verkligen fynda riktigt fina saker till ett mycket lågt pris. Titta gärna in på deras hemsida.

Idag missade jag precis ett väldigt fint skåp/bokhylla som hade passat i mitt sovrum men hann ta beslag på ett matbord med 6 stolar som jag föll direkt för. Så ovanliga och snygga. Bordet har utdragsskivor så det kan bli riktigt stort. 

Så här ser det ut. 

 

Av Margita - 2 augusti 2012 09:00

Filmade Calypso idag när han tvättade sig. Så gulligt!    

VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!


Hej och kul att du tittar in!
Här kommer du att få träffa mina sibiriska katter och mig.
Vi kommer att prata om det mesta, så välkommen in!

ÖNSKAR ALLA EN TREVLIG STUND I BLOGGEN!  

SAMARBETE MED MIG

Kontakta mig på mejl:

margita.andersson@gmail.com

TRANSLATE MY BLOG

Jag finns på PINTEREST

INSTAGRAM

@measenga

Hitta recept

hittarecept.se

BLOGGERFY

Här är jag listad

BLOGVERTISER

Bloggportalen

BRA MORGONÖVNING!

 

KATEGORIER

Live Traffic

TÄNKVÄRT!

IAKTTAG, LYSSNA, TIG.

DÖM SÄLLAN.

FRÅGA MYCKET.

 

August von Platen

SÅ SANT SÅ......

   

EN TANKE

 

TILL MINNE

Kalle, vår undulat

1988 - 2002

  

PARNINGSTABELL

SIBIRISK KATT - STUDIE

 

SIBIRISK RASSTANDARD ENL. OLIKA FÖRBUND

Sök i bloggen

För ett år sen

GAMMALDAGS BILDER!

 

BLOGGAR JAG BESÖKER

KATTLÄNKAR

SCRAPBOOKING

MINDFULNESS/panikångest

Andra intressanta länkar

Länkar

Blogtoplist

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards