S*SENGA'S  SAMMELSURIUM

Alla inlägg under januari 2012

Av Margita - 7 januari 2012 10:00

Brown Betty och Casanova ur Blossomkullen

tycker båda om att sitta på axeln!

Undrar hur det är med Bryony?


Här är det Betty som vill vara med när det lagas mat.

Jag har lånat bilden från Bettys mattes blogg



 


och här har vi Blossom Bolo Bolo med matte


 

Av Margita - 6 januari 2012 18:58

Visst är dem lika!  


Tricaliz Alize - Mor

 



Senga's Blossom Brown Betty - Dotter

       

Av Margita - 6 januari 2012 18:50

Kikade in på Bettys blogg och vad får jag se?

Så fin hon är!!



Jag ville egentligen behålla Betty för avel, men kom fram till att jag inte hade råd.

Men det löste sig väldigt bra ändå.

Köparen vill ta en kull på henne.

Det ska bli så roligt och spännande att hitta en fin hane till henne.

Kanske jag har bättre förutsättningar när det är dags för Bettys kull

och då skulle det vara riktigt roligt att behålla någon ur kullen.

Tankar kan jag ju ha.

Jag kan ju behålla en ur Alices nästa kull också!

Haha  

Fler rum och bättre ekonomi vill jag ha!  

   



Av Margita - 6 januari 2012 16:31

Jag letar redan nu efter tänkbara hanar till Alice.

Det blir inte aktuellt med en parning förrän till hösten,

men det krävs mycket letande.....

och....

när man sen väl hittat en hane,

ja, då ska han "sköta" sig och orka vänta på att

honan löper vid "rätt" tillfälle.

Inte så lätt det där.

Kanske. kanske jag hittat en hane nu......

men som sagt,

allt kan hända!!! 


Min lilla fina Alice ska få träffa en hane till hösten,

om allt blir som jag vill! 











Av Margita - 6 januari 2012 10:55

Det blir ingen hundutställning för mig

Jag får inse att jag helt enkelt

inte har råd.  

Både resa och inträde,

det blir en del pengar för någon

som har en ersättning som är......

ja, vad ska man säga,

  ...........liten 

Istället ska jag ta en stärkande promenad

med en kompis och hennes fina hund

Musse

 

Inte fy skam det heller!   

Av Margita - 4 januari 2012 17:47

Ååhh! 

Tänk om det ser ut så här hemma hos mig 

om ett antal år?

 

 

Av Margita - 4 januari 2012 10:16

Surfade runt lite på Youtube

och hittade detta gulliga klipp.

Visst smälter man!  

Från Ellen DeGeneres show 

VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!


Hej och kul att du tittar in!
Här kommer du att få träffa mina sibiriska katter och mig.
Vi kommer att prata om det mesta, så välkommen in!

ÖNSKAR ALLA EN TREVLIG STUND I BLOGGEN!  

SAMARBETE MED MIG

Kontakta mig på mejl:

margita.andersson@gmail.com

TRANSLATE MY BLOG

Jag finns på PINTEREST

INSTAGRAM

@measenga

Hitta recept

hittarecept.se

BLOGGERFY

Här är jag listad

BLOGVERTISER

Bloggportalen

BRA MORGONÖVNING!

 

KATEGORIER

Live Traffic

TÄNKVÄRT!

IAKTTAG, LYSSNA, TIG.

DÖM SÄLLAN.

FRÅGA MYCKET.

 

August von Platen

SÅ SANT SÅ......

   

EN TANKE

 

TILL MINNE

Kalle, vår undulat

1988 - 2002

  

PARNINGSTABELL

SIBIRISK KATT - STUDIE

 

SIBIRISK RASSTANDARD ENL. OLIKA FÖRBUND

Sök i bloggen

För ett år sen

GAMMALDAGS BILDER!

 

BLOGGAR JAG BESÖKER

KATTLÄNKAR

SCRAPBOOKING

MINDFULNESS/panikångest

Andra intressanta länkar

Länkar

Blogtoplist

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards