S*SENGA'S  SAMMELSURIUM

Direktlänk till inlägg 21 juni 2011

Lite bilder på kullen

Av Margita - 21 juni 2011 17:12

Blossom-kullen född 19 juni 2011

 

                     

Agnes kikar in i boet men är mest ute efter kattungematen  

   

Fick möjlighet att ta en bild på vad jag tror är en hona, möjligt är att hon är tabbymönstrad.

 

till sist idag.....DAGENS SÖTASTE BILD!!

 

 
 
Ingen bild

daniella

21 juni 2011 18:58

Åh vad underbara bilder ! Alice är jättevacker :)

 
Mira

Mira

21 juni 2011 19:36

Dom är helt underbara Margita!! Kärlek <3 Kan knappt vänta med att få träffa dom den 16 juli =D

http://mirabellasawyer.bloggplatsen.se

 
Jenny

Jenny

21 juni 2011 19:47

Åh, sötkorvar med de goa magarna!! Om vi orkar med det, är det OK att vi kommer och hälsar på när de blir lite äldre?

http://jennyelin.bloggplatsen.se

Margita

21 juni 2011 19:50

Jag hade faktiskt tänkt fråga dig Jenny, men så vågade jag inte med tanke på vad du gick igenom. Bra att du frågade! Självklart får ni komma hit och gosa med dem!! :)

 
Emelie

Emelie

21 juni 2011 19:47

Hej Margita! Som varande "kattexpert" så vill jag bara berätta att ALLA dina tre kattungar är tigrerade, varav TVÅ med vitfläck! En av de vitfläckiga har ju till och med vit nos! Verkar vara minst en hona! Söta!

http://emmisibirier.bloggagratis.se

Margita

21 juni 2011 19:56

Heheh...det var som tusan! Jag kunde svära på att det var en som var tabby när jag satt där i dunklet....;) kanske för att jag önskar en tabby! hihi...skönt att jag har dig! Det är den sötnosen med vit nos som jag är svag för....:)

 
Jenny

Jenny

21 juni 2011 20:26

Har precis pratat med Johan och han vill också gärna komma och gosa och leka med de små när det är dags. Men vi undrar om vi kanske kan få komma en tid då det inte är köpare där, det hade nog känts extra jobbigt.

http://jennyelin.bloggplatsen.se

Margita

21 juni 2011 20:43

Nej, nej, inte ska ni komma då. Kom ni när ni vill och det passar oss alla! Kram

 
Ann-Katrin

Ann-Katrin

21 juni 2011 20:27

Jättesöta! Mysigt att gosa med dem. Spännande om du behåller en :-)!

http://www.laghamras.se

Margita

21 juni 2011 20:45

Jo, visst är de söta. Det är ju lockande att behålla en, men men....det är alltid ett men, förstår inte?! ;)
Det får bli fodervärd då, eller kanske....hmmm...jaha, nu är det kört!! :D

 
Ingen bild

Kristina

21 juni 2011 21:05

De är jättefina, den med vita tassar och vit nos tycker jag är extra söt! :-)

Margita

22 juni 2011 09:35

Ja, jag tycker också hon är så fin. Vill behålla! ;) Kanske....

 
Jenny

Jenny

21 juni 2011 23:03

Det låter bra! Vi får höras när det närmar sig :)

http://jennyelin.bloggplatsen.se

Margita

22 juni 2011 09:37

Det gör vi!! :) Ska bli roligt att träffas igen!

 
Ingen bild

Budda

22 juni 2011 09:26

Så fina bilder. Gillar den där A håller tassen om sina bäbisar. :)

Margita

22 juni 2011 09:40

Tack!
Ja, de är hur söta som helst. Om jag lägger mig ner vid bolådan så kan jag fastna där LÄNGE! :D

 
Marie

Marie

22 juni 2011 09:40

Stort stort grattis till de ljuvliga småbebisarna. Trots drama och sorg med den lill* som dog så är kullen jättefin! Stort grattis till den, blir så roligt att följa de små.
Kram

http://nessis.bloggplatsen.se

Margita

22 juni 2011 09:43

Tack Marie! :) Jag börjar slappna av lite nu när jag märker att de går bra upp i vikt. Men jag håller fortfarande järnkoll på dem :)

 
Anna-Maria J

Anna-Maria J

22 juni 2011 17:14

Söta godingar!

http://www.minjasjuvel.pixbox.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Margita - 4 januari 2016 20:30

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4864799500"  

Av Margita - 20 december 2015 18:05

Nu har jag bestämt mig. Jag kommer inte att blogga via bloggplatsen längre. Men bloggen kommer att finnas kvar så om det är något speciellt man letar efter så förtvivlen icke.   Från och med idag säger jag definitivt ett stort TACK och adjö t...

Av Margita - 18 december 2015 21:13

En längre tid har jag funderat på att flytta min blogg. Är lite trött på den gammaldags designen här....man kan inte göra så mycket och det känns gammalmodigt.   Så när jag nu flyttar så hoppas jag ni följer med!      Jag säger till när det...

Av Margita - 15 december 2015 18:10


Hittade en video på Youtube och blev lite nostalgisk. Har du gjort såna här? Görs de överhuvudtaget idag?    När jag var barn gjorde vi alltid såna här fina hjärtan till jul, både i skolan och hemma. När mina barn var små gjordes de också, ...

Av Margita - 14 december 2015 09:45


Min blogg heter ju Sammelsurium just för att jag skriver om allt möjligt, lite som jag själv är. Det mesta intresserar mig men självklart är jag mer intresserad av vissa områden.   Ett sånt område är det här med miljön. Det började redan i ungd...

VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!


Hej och kul att du tittar in!
Här kommer du att få träffa mina sibiriska katter och mig.
Vi kommer att prata om det mesta, så välkommen in!

ÖNSKAR ALLA EN TREVLIG STUND I BLOGGEN!  

SAMARBETE MED MIG

Kontakta mig på mejl:

margita.andersson@gmail.com

TRANSLATE MY BLOG

Jag finns på PINTEREST

INSTAGRAM

@measenga

Hitta recept

hittarecept.se

BLOGGERFY

Här är jag listad

BLOGVERTISER

Bloggportalen

BRA MORGONÖVNING!

 

KATEGORIER

Live Traffic

TÄNKVÄRT!

IAKTTAG, LYSSNA, TIG.

DÖM SÄLLAN.

FRÅGA MYCKET.

 

August von Platen

SÅ SANT SÅ......

   

EN TANKE

 

TILL MINNE

Kalle, vår undulat

1988 - 2002

  

PARNINGSTABELL

SIBIRISK KATT - STUDIE

 

SIBIRISK RASSTANDARD ENL. OLIKA FÖRBUND

Sök i bloggen

För ett år sen

GAMMALDAGS BILDER!

 

BLOGGAR JAG BESÖKER

KATTLÄNKAR

SCRAPBOOKING

MINDFULNESS/panikångest

Andra intressanta länkar

Länkar

Blogtoplist

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Statistik


Skapa flashcards