S*SENGA'S  SAMMELSURIUM

Alla inlägg under februari 2011

Av Margita - 1 februari 2011 19:40

Hmmm...där föll min goda vilja *pladask*   


JAG ÅT EN SEMLA IDAG - ÅRETS FÖRSTA!

MEN!

IMORGON FORTSÄTTER JAG MIN NYA LINJE MOT MINDRE MIDJEMÅTT OCH FÄRRE KILON!   


Visste ni förresten att för att förbränna en semla krävs det ca 3o minuters jogging i "medelhårt" tempo. Det ni!

Imorgon är det läge för mig att sätta igång med motionen igen!


Av Margita - 1 februari 2011 10:42

Katten också   att jag glömde min bluetooth, nu kan jag ju inte föra över bilder från min mobil till datorn i alla fall...nåja....nu får ni använda fantasin!   

Tänk er en gråmulen dag, det ligger lite snö här och var på marken, det droppar från träden och från himlen kommer det något vått som förvandlar mig till en dränkt katt   när jag rör mig utomhus. Å jag som tänkte det skulle vara sol vid kusten!! Tji fick jag!

Men nu trotsar mina föräldrar och jag regnet och tar bilen, hehe, och kör runt till olika tänkbara boplatser i Kungälv och Ytterby.

Vi hörs!

   Vy från Kungälv

Av Margita - 1 februari 2011 07:30

Alijakullens farmors mor Knjaze Katjusha Rossi

  

VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!


Hej och kul att du tittar in!
Här kommer du att få träffa mina sibiriska katter och mig.
Vi kommer att prata om det mesta, så välkommen in!

ÖNSKAR ALLA EN TREVLIG STUND I BLOGGEN!  

SAMARBETE MED MIG

Kontakta mig på mejl:

margita.andersson@gmail.com

TRANSLATE MY BLOG

Jag finns på PINTEREST

INSTAGRAM

@measenga

Hitta recept

hittarecept.se

BLOGGERFY

Här är jag listad

BLOGVERTISER

Bloggportalen

BRA MORGONÖVNING!

 

KATEGORIER

Live Traffic

TÄNKVÄRT!

IAKTTAG, LYSSNA, TIG.

DÖM SÄLLAN.

FRÅGA MYCKET.

 

August von Platen

SÅ SANT SÅ......

   

EN TANKE

 

TILL MINNE

Kalle, vår undulat

1988 - 2002

  

PARNINGSTABELL

SIBIRISK KATT - STUDIE

 

SIBIRISK RASSTANDARD ENL. OLIKA FÖRBUND

Sök i bloggen

För ett år sen

GAMMALDAGS BILDER!

 

BLOGGAR JAG BESÖKER

KATTLÄNKAR

SCRAPBOOKING

MINDFULNESS/panikångest

Andra intressanta länkar

Länkar

Blogtoplist

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Statistik


Skapa flashcards