S*SENGA'S  SAMMELSURIUM

Alla inlägg under november 2010

Av Margita - 28 november 2010 13:43

  

Då var jag liten, säger Algot   

Av Margita - 28 november 2010 12:03

Hoppas ni alla får en trevlig första advent!   

Jag ska baka lussekatter idag.....

  

Av Margita - 27 november 2010 21:55

Ja, alltså......jag kom på att jag är ju deltids sjukpensionär numer och då kanske jag får rabatt på klippkortet!

Jodå, på måndag ska jag prata med en Karin på Friskis och Svettis för att få ett specialpris! Bra början!   

Av Margita - 27 november 2010 16:28

  

Lite så känner jag mig just nu......  

Av Margita - 27 november 2010 16:23

Tänkte förnya mig lite och införa två nya kategorier....

Den första ska heta "Dagens katt"......och den andra blir "Mina smultronställen".

Vet inte om ni kommer ihåg men förra vintern, tror jag det var, så började jag med en liten resa genom Bohuslän. Jag fastnade i Marstrand har jag för mig.   

Eftersom jag gärna vill berätta om vackra eller intressanta platser så gör jag det under "mina smultronställen" istället! Bra va   


Av Margita - 26 november 2010 16:43

Nu kan ni som vill gå in på min hemsida - se adress ovan och i menyn till höger under länkar - och ladda ner de bilder ni vill ha. Tänker främst på er kattungeköpare   Jag har kommit lite efter i uppdateringen....men råder bot på det nu, så under Kullar på min hemsida finns det bilder att hämta.

De flesta kanske ni sett här på bloggen men jag kommer även att lägga ut andra.

Så varsegod! 

Av Margita - 25 november 2010 20:49

Ska jag ta tag i mig själv nu och köpa klippkort på Friskis och Svettis?!?

Jag har nämligen funderat på det väldigt länge men vad hjälper det? Inte får jag bättre kondition av det.   

Det känns som jag sväller....måste verkligen bli mer fysiskt aktiv! 

Nä, nu lovar jag er att imorgon fredag åker jag in och köper klippkort! Sen är det bara att köra.

Nu är ni vittnen....skäll på mig om jag inte gjort som jag sa!     

  

Av Margita - 25 november 2010 11:27

Fick mejl igår från Arashs matte och det är så roligt att höra att också Arash gillar att leka med vatten. Det sägs ju att just sibbar tycker om vatten. 

Annars har han det bra, han är gosig, lekfull och busig, precis som en kattunge ska vara. När matte skrev mejlet satt han i fönstret och tittade på och försökte fånga snöflingorna som virvlade utanför. Undrar vad han tyckte om utsikten över Göteborg? Han bor 9 trappor upp.    

Arash har också blivit kloklippt och han skötte sig över förväntan tyckte matte. Duktiga, gosiga Arash.   

Bilder fick jag också. Så glad för det!

Vatten är spännande!

  

Gose Arash! 

          

VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!


Hej och kul att du tittar in!
Här kommer du att få träffa mina sibiriska katter och mig.
Vi kommer att prata om det mesta, så välkommen in!

ÖNSKAR ALLA EN TREVLIG STUND I BLOGGEN!  

SAMARBETE MED MIG

Kontakta mig på mejl:

margita.andersson@gmail.com

TRANSLATE MY BLOG

Jag finns på PINTEREST

INSTAGRAM

@measenga

Hitta recept

hittarecept.se

BLOGGERFY

Här är jag listad

BLOGVERTISER

Bloggportalen

BRA MORGONÖVNING!

 

KATEGORIER

Live Traffic

TÄNKVÄRT!

IAKTTAG, LYSSNA, TIG.

DÖM SÄLLAN.

FRÅGA MYCKET.

 

August von Platen

SÅ SANT SÅ......

   

EN TANKE

 

TILL MINNE

Kalle, vår undulat

1988 - 2002

  

PARNINGSTABELL

SIBIRISK KATT - STUDIE

 

SIBIRISK RASSTANDARD ENL. OLIKA FÖRBUND

Sök i bloggen

För ett år sen

GAMMALDAGS BILDER!

 

BLOGGAR JAG BESÖKER

KATTLÄNKAR

SCRAPBOOKING

MINDFULNESS/panikångest

Andra intressanta länkar

Länkar

Blogtoplist

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Statistik


Skapa flashcards